A KÖVETKEZŐ CSOPORT INDULÁSA:
2021. MÁJUS
A JELENTKEZÉSEKET FOLYAMATOSAN FOGADJUK
KINEK AJÁNLJUK?
- olyan kisvállalkozóknak, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy marketing ügynökségeket bízzanak meg márkaépítő kampányokkal, és szeretnék rendszerben látni, hogy a különböző social media platformoktól mire számíthatnak, mire tudják jól használni azokat
- a kkv-knál dolgozó marketingeseknek
- a közösségi média iránt érdeklődő fiataloknak, pályakezdő marketing szakembereknek
A KÉPZÉS
- Képzési forma: felnőttképzés
- Felnőttképzési nyilvántartási szám: E-001847/2018
- Időtartam: 30 óra (6 elmélet, 24 gyakorlat)
- Választható kontaktórás vagy távoktatás (online képzés)
- Kezdés: 10 fő jelentkezése esetén
- Tanfolyam díja: 59.000 Ft/fő (Kiscsoportos és egyéni képzés esetén a díj változhat.)
- Helyszín: Artopolis Művészeti Iskola, Szombathely, Dózsa Gy. u. 11.
- A jelentkezési lap letölthető innen.
- Csoportok (min. 7 fő) jelentkezése esetén egyedi igényeket is figyelembe veszünk és csoportkedvezményt biztosítunk
- A résztvevő a képzés elvégzéséről tanúsítványt kap
A képzés engedélyszáma:
- Kontaktórás képzés: E-001847/2018/D007
- Távoktatás (online képzés): E-001847/2018/D014
TEMATIKA
Hogyan építsem a márkámat?
- márkaalapok
- márkapillérek
- márkaarculat
Kommunikációs felületek és szerepük
- blog – hogyan kerülj be a sajtóba hirdetések nélkül?
- honlap – mit ér, ha nem frissülnek rajta az információk?
- közösségi média (Facebook, Instagram, Youtube, Messenger, LinkedIn)
- e-mail marketing
A tartalom: mikor, mit és hogyan?
- posztolási stratégia, tartalomnaptár szerepe és helye
- felhasználói tartalom (UGC) – a legértékesebb kontent
- a tartalommarketing, mint az értékesítési folyamatunk támogatója, vevői profil
Mire használjuk a Facebookot, Instagramot, Messengert?
- Facebook (trendek, posztok, elérések, közösségépítés, algoritmus, GDPR, hirdetési alapok)
- Instagram (feed, poszt, story, highlights, releváns #hashtagek, követőszerzési stratégiák, instashopping, hirdetési alapok)
- Influencermarketing – hogyan támogathatja márkánkat egy tini telefonnal a kezében?
- szövegírási tippek, trükkök
- keresőptimalizálási alapok (kulcsszavak és helyük)
- marketing automatizáció (chatbotok)
- LinkedIn (a szakmai Facebook, sajátosságok, a B2B szektor kedvence)
MIT KAPSZ A TANFOLYAMON?
- olyan marketing tippeket adunk, és eszközöket mutatunk, amelyeket azonnal használni tudsz
- a tanfolyam végén pontosan tudni fogod, hogy vállalkozásod számára mely felületeken hogyan kezdj neki a kommunikációdnak és milyen stratégia mentén haladj végig rajta
OKTATÓ
Falussy Péter kommunikációs és marketing szakember
További információ:
Artopolis Művészeti Iskola, Szombathely, Dózsa Gy. u. 11.
+36 70 677 1784
www.artopolis.hu