Közösségi hálózatok (social media) használata

A KÖVETKEZŐ CSOPORT INDULÁSA:

2021. MÁJUS

A JELENTKEZÉSEKET FOLYAMATOSAN FOGADJUK

KINEK AJÁNLJUK?

  • olyan kisvállalkozóknak, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy marketing ügynökségeket bízzanak meg márkaépítő kampányokkal, és szeretnék rendszerben látni, hogy a különböző social media platformoktól mire számíthatnak, mire tudják jól használni azokat
  • a kkv-knál dolgozó marketingeseknek
  • a közösségi média iránt érdeklődő fiataloknak, pályakezdő marketing szakembereknek

A KÉPZÉS

  • Képzési forma: felnőttképzés
  • Felnőttképzési nyilvántartási szám: E-001847/2018
  • Időtartam: 30 óra (6 elmélet, 24 gyakorlat)
  • Választható kontaktórás vagy távoktatás (online képzés)
  • Kezdés: 10 fő jelentkezése esetén
  • Tanfolyam díja: 59.000 Ft/fő (Kiscsoportos és egyéni képzés esetén a díj változhat.)
  • Helyszín: Artopolis Művészeti Iskola, Szombathely, Dózsa Gy. u. 11.
  • A jelentkezési lap letölthető innen.
  • Csoportok (min. 7 fő) jelentkezése esetén egyedi igényeket is figyelembe veszünk és csoportkedvezményt biztosítunk
  • A résztvevő a képzés elvégzéséről tanúsítványt kap

A képzés engedélyszáma:

  • Kontaktórás képzés: E-001847/2018/D007
  • Távoktatás (online képzés): E-001847/2018/D014

TEMATIKA

Hogyan építsem a márkámat?

  • márkaalapok
  • márkapillérek
  • márkaarculat

Kommunikációs felületek és szerepük

  • blog – hogyan kerülj be a sajtóba hirdetések nélkül?
  • honlap – mit ér, ha nem frissülnek rajta az információk?
  • közösségi média (Facebook, Instagram, Youtube, Messenger, LinkedIn)
  • e-mail marketing

A tartalom: mikor, mit és hogyan?

  • posztolási stratégia, tartalomnaptár szerepe és helye
  • felhasználói tartalom (UGC) – a legértékesebb kontent
  • a tartalommarketing, mint az értékesítési folyamatunk támogatója, vevői profil

Mire használjuk a Facebookot, Instagramot, Messengert?

  • Facebook (trendek, posztok, elérések, közösségépítés, algoritmus, GDPR, hirdetési alapok)
  • Instagram (feed, poszt, story, highlights, releváns #hashtagek, követőszerzési stratégiák, instashopping, hirdetési alapok)
  • Influencermarketing – hogyan támogathatja márkánkat egy tini telefonnal a kezében?
  • szövegírási tippek, trükkök
  • keresőptimalizálási alapok (kulcsszavak és helyük)
  • marketing automatizáció (chatbotok)
  • LinkedIn (a szakmai Facebook, sajátosságok, a B2B szektor kedvence)

MIT KAPSZ A TANFOLYAMON?

  • olyan marketing tippeket adunk, és eszközöket mutatunk, amelyeket azonnal használni tudsz
  • a tanfolyam végén pontosan tudni fogod, hogy vállalkozásod számára mely felületeken hogyan kezdj neki a kommunikációdnak és milyen stratégia mentén haladj végig rajta

OKTATÓ

Falussy Péter kommunikációs és marketing szakember


További információ:

Artopolis Művészeti Iskola, Szombathely, Dózsa Gy. u. 11.

+36 70 677 1784

www.artopolis.hu